:::008::: Excited!!!!

Salam 1 Malaysiaaa...

Waaaaaa..excited nya saya..dup dap dup dap ni wehhh..aissshhhh,dari semalam lg duk camneh.
Cmni cite nya, saya pnye Mr.Right ajak jumpe pagi ni (09 Dec 2011) wehh..adehhhh...xsenang duduk dibuatnya.Kebetulan ari neh Mr.Right ade hal sikit kat putrajaya tuh,dan2 je beliau ajak ketemu...Dah la malam semalam saya kerja,kelmarin dulu tu pulak g mlepak kt subang..ikutkan badan neh memang nk tido jerk.Oleh disebabkan Mr.Right ni,dan2 je bersemangat waja...Aiseymaaannnnn,padahal bende xade ape2 pn,saya punye excited tu lebih..Adehhhhh

Ni duk tengah imaging cmne la nanti bile jumpe eh??Cmne nk control malu nanti ni??Nanti nk sembang pasal ape eh??Kalau saya mamai2 nanti cmne yep??
Aaarrgggghhhhhhhh...

Alamaaakkkk,dup dap dup dap...aiseyyyyyyyyymaaannnn
Mr.Right ni ckp,kami hanya friendship forever jerk..Arrgghhh,friendship pown friendship lah..jnji kami bercontact2 walaupun take time..
Nampak sgt saya ni prasan lebeyyy..Huk Huk Huk

Tapi yang paling syok,Mr.Right ni tak abis2 nak menunaikan hajat beliau untuk belanja saya..Dan yang paling xsyok,kalau beliau tunaikan hajat dia tu,lepas ni agak2 dia nk kawan lg tak dgn saya ni???Xpelah,walau ape pun terjadi,saya tetap excited utk 2nd 'date' ni..Dan kalau lepas ni kalau Mr.Right dah xnk kwn pn xpe,saya tumpang gembira kalau Mr.Right bahagia...(Ceeehhhh,pikir lebih2 la plk)



P/S : Semoga dipermudahkan urusan..Aminnnn..Mode happy!!!Twink twink twink

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...